Všeobecné podmínky ReachIt – koučinkové a mentoringové služby

Jsme společnost ReachIt s.r.o., IČO: 221 52 814, se sídlem Roháčova 172/3, Žižkov, 130 00 Praha 3 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 411751 („Provozovatel“ nebo „my“) a provozujeme aplikaci dostupnou na www.reachit.cz („Platforma“).

Toto jsou naše obchodní podmínky („Podmínky“) a doporučujeme vám, abyste si je přečetli celé. Pokud se vám ale do toho z nějakého důvodu nechce, rádi bychom zdůraznili některá práva a povinnosti z Podmínek, u kterých máme za to, že je dobré na ně zvlášť upozornit anebo které by pro vás mohly být považovány za překvapivé.

  • Nejsme poskytovateli Koučinkových, nebo Mentoringových Sezení (“Sezení”); Sezení vám poskytuje přímo konkrétní Kouč, nebo Mentor.

  • Podmínky a náš vzájemný vztah se řídí českým právem i tehdy, kdy obsahuje mezinárodní prvek. To samozřejmě nemá vliv na Vaše aplikovatelná spotřebitelská práva.

  • Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění Podmínek je účinné 15. dnem od jeho uveřejnění v rámci Platformy. O takové změně vás budeme informovat prostřednictvím informačního emailu, nebo Platformy. Pokud s novým zněním Podmínek nesouhlasíte, můžete Smlouvu okamžitě vypovědět e-mailem. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Smlouva bude v takovém případě ukončena ke dni předcházejícímu datu účinnosti oznamované změny. Pokud nevyužijete své právo Smlouvu vypovědět, nové znění Podmínek bude považováno jako odsouhlasené.

  • Koučinkové ani mentoringové služby nejsou zdravotnické služby a Smlouva, ani Sezení, neslouží k jejich poskytování.

  • Sezení můžete zrušit 24 hodin před jeho termínem. Pokud ho zrušíte později, částku uhrazenou za Sezení vám nevrátíme.

  • Pokud při registraci poskytnete nesprávné nebo neúplné údaje nebo informace, neneseme odpovědnost za jakoukoliv škodu nebo újmu, která tím může být způsobena. Neneseme také žádnou odpovědnost za Sezení a za obsah zveřejněný Koučem nebo Mentorem. Kouč nebo Mentor je přímo a plně odpovědný za jakoukoliv škodu způsobenou Sezením nebo jím poskytnutými informacemi. Vy však vždy nesete odpovědnost za své vlastní jednání před, během i po Sezení. Dále neodpovídáme za jakoukoliv škodu nebo újmu způsobenou nesprávným používáním Platformy, nebo za jakoukoliv škodu nebo újmu vzniklou v důsledku používání Platformy nebo v důsledku omezení nebo přerušení dostupnosti Platformy.

  • Vezměte prosím na vědomí, že jsme kdykoliv oprávněni dle vlastního uvážení dočasně nebo úplně zamezit používání vašeho Účtu a zablokovat Účet i pro rezervaci Sezení, pokud porušíte své povinnosti ze Smlouvy (včetně Podmínek) nebo v souvislosti s používáním Platformy porušíte platné právní předpisy, a to v závislosti na míře takového porušení, nebo pokud budete opakovaně rušit a přesouvat termíny Sezení bez konkrétních důvodů.

  • Jako spotřebitelé máte v běžných případech právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy online i bez udání důvodu. Vezměte ale na vědomí, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy uzavřené s námi, pokud jsme vám již poskytli služby podle Smlouvy v plném rozsahu. Ve zkratce to znamená, že jakmile spolu uzavřeme Smlouvu a poskytneme vám Služby, odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, služby podle Smlouvy vám poskytneme až po uplynutí 14 denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy.  

1.Co je účel Platformy ReachIt a k čemu slouží tyto Podmínky?

Platforma obsahuje

  • informace pro širokou veřejnost se zaměřením na koučing a mentoring;

  • rezervační systém, skrz který lze rezervovat Sezení s Koučem, či Mentorem.

Koučové a Mentorové jsou vždy podnikateli, nikoliv spotřebiteli.

Prostřednictvím Platformy poskytujeme naše služby na základě smlouvy o poskytování služeb a užívání Platformy („Smlouva“) spočívající zejména v poskytnutí přístupu k Platformě, umožnění vytvoření rezervace Sezení, umožnění užívat Platformu a dalších služeb, jak jsou popsány v těchto Podmínkách („Služby“).

Tyto Podmínky se vztahují na Smlouvu, kterou jako Provozovatel Platformy uzavíráme s jakýmkoliv uživatelem Platformy, který si prostřednictvím Platformy objednává jednotlivá Sezení  a účastní se jich („Klient“ nebo „vy“) (Klient a Provozovatel společně jako „Smluvní strany“). Tyto Podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouvu si můžeme ujednat i za jiných podmínek, než upravují tyto Podmínky, v takovém případě mají přednost ujednání uvedená ve Smlouvě.

V případě, že máte zájem užívat Platformu a objednat se na Sezení, je nutné odsouhlasit tyto Podmínky, seznámit se se zásadami ochrany osobních údajů a uzavřít s námi Smlouvu.   

Smlouva a Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pokud jste spotřebitelem). Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Toto ustanovení ale nemá vliv na aplikovatelná spotřebitelská práva.

Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění Podmínek je účinné 15. dnem od jeho uveřejnění v rámci Platformy. O takové změně vás budeme informovat prostřednictvím informačního emailu, Platformy nebo při přihlášení k Účtu Klienta. Pokud s novým zněním Podmínek nesouhlasíte, můžete Smlouvu okamžitě vypovědět e-mailem. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Smlouva bude v takovém případě ukončena ke dni předcházejícímu datu účinnosti oznamované změny. Pokud nevyužijete své právo Smlouvu vypovědět, nové znění Podmínek bude považováno jako odsouhlasené.

Pokud nás potřebujete kontaktovat, můžete to udělat prostřednictvím těchto kontaktních údajů:

Ozveme se Vám co nejdříve zpět.

Jelikož jsme podle předpisů EU poskytovatel „zprostředkovatelské služby“ a provozujeme „on-line platformu“, musíme dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb („DSA“). Tyto Podmínky uvádějí důležité informace o právech a povinnostech nás i vás dle DSA ohledně potenciálního nezákonného obsahu na Platformě.

Kontaktní e-mail podpora@reachit.cz je rovněž jednotným kontaktním místem, na kterém nás můžete vy i státní a jiné orgány kontaktovat ve věcech souvisejících s DSA; na tomto kanálu je možné s námi komunikovat v češtině a angličtině. 

2. Pro koho je Platforma určena?

Platforma je určena pro širokou veřejnost k získání povědomí o tématu koučinkových a mentorignobých služeb. Kromě toho je možné si prostřednictvím Platformy sjednat sezení („Sezení“) s Koučem, či Mentorem.

3. Jak dojde k uzavření Smlouvy a proč si založit Účet?

Smlouvu spolu uzavřeme na základě registračního formuláře na Platformě („Účet“), kdy je Smlouva uzavřena a nabývá účinnosti okamžikem doručení akceptace registrace Účtu, kterou vám zašleme na vaši emailovou adresu, kterou v rámci registrace uvádíte.

Berete na vědomí, že nejsme povinni uzavřít Smlouvu (můžeme odmítnout provést registraci Účtu) zcela dle svého uvážení, a to zejména s osobami, které dříve porušily Smlouvu (včetně Podmínek) nebo jednaly v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. 

Odsouhlasením Podmínek a potvrzením, že jste se seznámili se zásadami ochrany osobních údajů projevujete svůj souhlas s uzavřením Smlouvy, na základě které vám umožníme užívat Platformu a využívat naše Služby. Užívání Platformy za účelem objednání na Sezení je tedy možné pouze na základě registrace Účtu, na základě kterého budete mít přístup k profilu Koučů, a mentorů („Profil Kouče, nebo Mentora”), objednat si jednotlivé termíny Sezení a využívat další naše Služby.

Odsouhlasením Podmínek potvrzujete, že jste zletilí, jste plné svéprávní a způsobilí uzavřít Smlouvu. Pokud jste nezletilí nebo nesvéprávní, je k uzavření Smlouvy a účasti na Sezení nezbytný souhlas vašeho zákonného zástupce. Můžeme vás kdykoli požádat, abyste prokázali, že jste zletilí, máte plnou způsobilost k právním úkonům nebo že váš zákonný zástupce vyjádřil souhlas s uzavřením Smlouvy. Pokud to neprokážete, můžeme váš Účet zablokovat a Smlouvu ukončit. Pokud svou plnou svéprávnost a zletilost neprokážete během Sezení, Sezení může být okamžitě ukončena a cena za Sezení vám nebude vrácena. 

4. Jak probíhá registrace na Platformě a založení Účtu?

Registrace Účtu probíhá prostřednictvím Platformy, kde vyplníte požadované údaje, odsouhlasíte vaše seznámení se s Podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů a kliknete na tlačítko „Odeslat“ a tím odsouhlasíte uzavření Smlouvy. 

Následně po dokončení registrace Účtu vám zašleme potvrzující email o úspěšné registraci Účtu na váš e-mail, který jste zadali při registraci. Spolu s tímto potvrzením vám zašleme i tyto Podmínky v aktuálním znění v pdf.

Při registraci Účtu jste povinni uvést svou emailovou adresu, jméno a příjmení, prostřednictvím kterých je možné si objednávat Sezení a na které bude zasílán odkaz na připojení na Sezení. Ostatní údaje, které je možné při registraci uvést, jsou nepovinné, nicméně v případě, že je vyplníte, musíte uvést údaje pravdivé a v případě jejich změny během užívání jste povinni nám jejich změnu nahlásit bez zbytečného odkladu. 

Při užívání Platformy a při registraci Účtu Klient výslovně souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovávány za účelem zprostředkování Sezení s Koučem nebo Mentorem, zajištění funkcionality Platformy a pro další účely uvedené v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou nedílnou součástí těchto Podmínek. Klient může kdykoli požádat o přístup k údajům, jejich opravu nebo výmaz, případně o další práva uvedená v Zásadách ochrany osobních údajů.

Neodpovídáme vám za jakoukoliv újmu, která by vám vznikla uvedením nepravdivých nebo nesprávných údajů při registraci na Platformě. Správnost a pravdivost údajů vámi údajů nijak neověřujeme. Před založením Účtu můžete zkontrolovat i libovolně měnit všechny zadané údaje, změny v zadaných údajích lze provádět i po registraci Účtu.

Používání přihlašovacího jména, hesla a/nebo jiných přihlašovacích kódů zadaných při registraci je na vaši plnou zodpovědnost. Neodpovídáme za újmu vzniklou v případě odhalení, odcizení nebo zneužití vašich přihlašovacích údajů třetí osobou a pokud se tomu tak stane, jste povinni si tyto přihlašovací údaje okamžitě změnit a neprodleně nás o tom informovat. Přihlašovací údaje k Účtu prosím nikomu nesdělujte ani nezveřejňujte. Každý Klient může mít na Platformě pouze jeden Účet a není oprávněn umožnit třetím osobám jeho Účet užívat. 

Pokud máte na Platformě více než jeden aktivní Účet, jste povinni nás o tom informovat, abychom mohli tyto Účty spárovat včetně uskutečněných Sezení. Po spárování Účtů jeden z nich po naší vzájemné dohodě odstraníme.

Jste kdykoliv oprávněni požádat nás o zrušení vašeho Účtu. Vaší žádosti vyhovíme ve lhůtě 10 pracovních dnů ode dne jejího přijetí. Žádost o zrušení Účtu nám pošlete písemně na adresu našeho sídla nebo elektronicky na email: podpora@reachit.cz. Podrobnosti jsou upraveny v čl. 15 těchto Podmínek.

Berete na vědomí, že jsme oprávněni na základě vlastního uvážení dočasně nebo úplně znemožnit využívat Účet, a to zejména v případě, kdy porušíte své povinnosti ze Smlouvy (včetně Podmínek) nebo v souvislosti s užíváním Platformy porušíte obecně závazné právní předpisy, v závislosti na míře závažnosti takového porušení. 

5. Co je obsahem našich Služeb?

Na základě Smlouvy se vám zavazujeme poskytovat Služby v rozsahu umožněném funkcionalitami příslušného Účtu, tedy umožníme vám využívat Platformu za účelem sjednání Sezení s vámi vybraným Koučem, či Mentorem, spravovat si váš Účet a případně využívat další služby, které vám Platforma prostřednictvím Účtu umožňuje. 

Berete na vědomí, že nejsme poskytovatelem Sezení. Sezení jsou poskytovány Kouči a Mentory, se kterými uzavíráte zvláštní smlouvu o poskytování služeb koučinku nebo mentoringu („Smlouva s Koučem, nebo Mentorem“). Smlouva Koučem, nebo Mentorem se řídí podmínkami uvedenými v čl. 11. těchto Podmínek.

Berete na vědomí, že objednávkou Sezení prostřednictvím Platformy nevzniká žádný smluvní vztah mezi námi a vámi. Veškeré smluvní vztahy plynoucí z objednání Sezení vznikají mezi příslušným Koučem, nebo Mentorem a vámi. 

Pokud porušíte povinnosti těchto Podmínek vůči nám nebo vůči Koučovi, nebo Mentorovi, ať úmyslně nebo neúmyslně, odpovídáte za způsobenou újmu a zavazujete se nahradit nám veškeré náklady, které bylo z naší strany nutné vynaložit k nápravě závadného stavu vzniklého v důsledku vašeho porušujícího jednání.

Prosíme, vezměte na vědomí, že obsah Platformy včetně profilů Koučů, nebo Mentorů má pouze informační charakter a nepředstavuje propagaci nebo schválení popisovaných či zobrazených produktů, služby, postupů, procedur, výrobců, poskytovatelů, značky nebo myšlenky.

Berete na vědomí, že Platforma, případně Účet, nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu našeho hardwarového a softwarového vybavení, popřípadě nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které pro nás zajišťují provoz Platformy nebo jiných souvisejících služeb, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity. O případných odstávkách Platformy, pokud to bude možné, budete informováni prostřednictvím Platformy či vašeho Účtu.

6. Jak se objednat na Sezení a jak Sezení probíhá?

Prostřednictvím registračního formuláře („Formulář“), dostupného skrze Platformu, máte možnost objednat Sezení s vybraným Koučem nebo Mentorem prostřednictvím Formuláře na Platformě. V rámci Formuláře můžete specifikovat své potřeby a případně projít doporučovacím procesem, který vám na základě zadaných údajů poskytne doporučení relevantních Koučů či Mentorů („Nabídka“).

Rezervaci konkrétního termínu lze provést buď prostřednictvím odkazu v Nabídce, nebo přímým výběrem dostupného termínu přes rezervační systém propojený s Platformou. Po potvrzení výběru obdržíte potvrzení rezervace a pokyny k úhradě ceny za Sezení. Potvrzením Nabídky a úhradou ceny potvrzujete, že souhlasíte s těmito Obchodními podmínkami a uzavíráte Smlouvu s vybraným Koučem či Mentorem.

Více o tom, jak můžete cenu uhradit se dozvíte v čl. 8 těchto Podmínek.

Po potvrzení termínu a úhradě ceny za Sezení obdržíte e-mail s potvrzením rezervace a s pokyny k připojení na Sezení. Samotné Sezení probíhá online prostřednictvím komunikační platformy, kterou poskytuje třetí strana. Standardní délka jednoho Sezení je 30 nebo 60 minut, přičemž konkrétní délku stanoví vybraný Kouč nebo Mentor. Samotná Sezení probíhají online prostřednictvím aplikace společnosti Google, která je dostupná skrze odkaz zaslaný v potvrzovacím e-mailu.

Objednat Sezení lze nejpozději 24 hodin předem. Během Sezení se Klient s Koučem, nebo Mentorem může dohodnout na počtu dalších Sezení a jejich pravidelnosti s tím, že tuto dohodu pak může realizovat objednávkami dalších Sezení z Účtu postupem popsaným v těchto Podmínkách.

Kouč, nebo Mentor počká 15 minut po začátku Sezení online. Pokud se přihlásíte do Sezení později, trvání Sezení nebude o dobu vašeho zpoždění prodlouženo. Pokud se do Sezení nepřihlásíte do 20 minut od jejího začátku, Kouč nebo Mentor se odhlásí a Sezení se bude považovat za uskutečněné, tím pádem vám nebude vrácena cena za Sezení.

Pokud nebudete spokojeni s prvním Sezením, na kterém jste se řádně zúčastnili, a uhradili jste platbu napřímo, můžete do 7 dnů ode dne Sezení poslat žádost o vrácení uhrazené částky za Sezení na email: podpora@reachit.cz a částka vám bude uhrazena zpět na účet ze kterého byla zaplacena, a to do 30 dnů ode dne podání žádosti. Toto platí pouze pro první Sezení a každý Klient tak může tuto možnost využít nanejvýše jednou.

Zrušit objednané Sezení můžete nejpozději 24 hodin před jejím termínem. Sezení můžete zrušit prostřednictvím zaslání žádosti o zrušení na e-mail podpora@reachit.cz, nebo skrze aplikaci Kalendář Google a v takovém případě vám bude vrácena uhrazená částka za Sezení do 30ti dnů na bankovní účet, ze kterého byla uhrazena. V určitých případech, pokud Kouč, či Mentor souhlasí, můžete změnit termín Sezení po dohodě Koučem, či Mentorem i méně než 24 hodin před termínem Sezení. Nicméně, takovou změnu termínu Sezení vám nemůžeme zaručit.

V případě, že se sjednaného Sezení nezúčastníte nebo ho nezrušíte postupem popsaným výše, uhrazená částka za Sezení propadá jako paušalizovaná náhrada újmy za naplánovanou Sezení ve prospěch Kouče, či Mentora. 

V případě, že bude Sezení zrušena ze strany Kouče, či Mentora nebo Sezení neproběhne z důvodu na straně Kouče, či Mentora a současně se s vámi nedohodneme jinak, bude vám vrácena cena za Sezení, a to způsobem přeposlání peněz do 30ti dnů zpět na bankovní účet, ze kterého byla objednávka Sezení hrazena.

7. Jak funguje členské předplatné?

Sezení mohou být čerpány i v rámci předplacených hodin u konkrétního Kouče, nebo Mentora („Předplatné„). V rámci předplatného si můžete nastavit počet cenově zvýhodněných předplacených Sezení (3, 5, 8, 12) pro konkrétního Kouče, nebo Mentora („Předplacené Sezení“). Předplacená Sezení lze uplatnit dle časových možností Kouče, nebo Mentora v rámci 1 roku. Předplatné bude placeno vždy předem na základě počtu vybraných předplacených Sezení dle podmínek specifikovaných v čl. 8 těchto Podmínek. Potvrzení o provedení platby za Předplatné bude zasláno na váš e-mail uvedený v Účtu.

Po úhradě Předplatného bude do vašeho Účtu přidán zvolený počet dostupných Předplacených Sezení, které bude možné uplatnit v rámci rezervace Sezení. Nevyčerpané dostupné Předplacené Sezení nelze reklamovat ani žádat refundaci.

Počet předplacených Sezení v ceně Předplatného bude po celou dobu trvání Předplatného odpovídat Ceně za Sezení u vybraného Kouče, nebo Mentora, která platila v prvním měsíci trvání stávajícího Předplatného. Případné zvýšení Ceny za Sezení daného Kouče, nebo Mentora (z důvodu aktualizace ceníku Platformy nebo zvýšení ceny individuálních Sezení Kouče, nebo Mentora) tedy nemá vliv na počet Předplacených Sezení po dobu trvání Předplatného.

Pro Předplatné máte právo na zažádání o vrácení peněz při nespokojenosti po uvedení relevantního důvodu (porušení etického kodexu). Vaše žádost se bude vyřizovat na základě Reklamačního řádu. V případě, že Vaší žádosti vyhovíme, dostanete poměrnou část peněz (za ještě neproběhlá Sezení) zpět a to způsobem přeposlání peněz do 30ti dnů na bankovní účet, ze kterého byla objednávka Sezení hrazena.

8. Jak za Sezení zaplatit?

Cenu za Sezení je možné hradit prostřednictvím jednorázové platby přes platební bránu společnosti Stripe. Inc. přístupnou z Platformy nebo prostřednictvím bankovního převodu.

Potvrzení o provedení platby za Sezení bude zasláno na váš e-mail uvedený při registraci k Účtu. Účetní doklad k Sezení jako takové vám bude zaslán námi jako Provozovatelem, s tím, že daňový doklad bude vystaven na jméno a účet Kouča nebo Mentora. 

Daňový doklad bude vystaven a zaslán po proběhnuté Sezení, případně po marném uplynutí termínu Sezení bez jejího zrušení postupem dle těchto Podmínek.

9. Kdy uzavírám Smlouvu s Koučem a co je jejím obsahem?

Provedením rezervace Sezení, tedy odesláním objednávky a provedením úhrady Sezení uzavíráte Smlouvu s Koučem, nebo Menotrem, s tím, že její obsah je dán objednávkou Sezení a těmito Podmínkami.

Kouč, nebo Mentor vám poskytuje na základě Smlouvy s Koučem, nebo Mentorem služby spočívající v konzultační činnosti a berete na vědomí a souhlasíte s tím, že rady a doporučení poskytnuté Koučem, nebo Mentorem během Sezení nemají za účel nahradit rozhodování a vaši vůli ve vašich záležitostech.

Nad rámec, co je stanoveno v těchto Podmínkách, neponesete žádné dodatečné náklady vůči Koučovi, nebo Mentorovi v souvislosti se zrušením Sezení.

10. Jaké jsou minimální technické požadavky na to, aby Uživatel mohl Platformu využívat a aby Sezení mohlo řádně proběhnout?

Minimální technické požadavky jsou následující:

  • funkční mikrofón a reproduktor,

  • přenosová rychlost internetu minimálně 384 kb/s,

  • prohlížeč viz detaily zde,

  • tablet, desktopové, nebo mobilní zařízení, které je schopné připojení k internetu a funguje v něm nějaký z výše uvedených prohlížečů. 

Za splnění technických požadavků odpovídáte sami a náklady s nimi spojené nesete také sami, připojení k internetu není spojeno z naší strany s žádnými dalšími náklady a sazba připojení se tak neliší od sazby vašeho poskytovatele připojení. 

11. Jak se na Platformě a v rámci užívání Služeb chovat?

Zavazujete se, že:

  • budete dodržovat veškeré povinnosti stanovené obecně závaznými právními předpisy a těmito Podmínkami;

  • nebudete porušovat duševní vlastnictví nás ani třetích osob (autorská práva, ochranné známky, patenty atd.);

  • nebudete při užívání Služeb prostřednictvím Platformy užívat hanlivé, urážlivé, pobuřující nebo společensky nepřijatelné odkazy, komentáře, slovní spojení, slova nebo grafická nebo jiná gesta ohledně náboženství, rasy, sexuální orientace, pohlaví, či jiných cílových skupin nebo které by mohly zasahovat do osobnostního práva (osobnost, důstojnost, čest, vážnost, soukromí, projevy osobní povahy, tělesnou integritu) nebo mít jakkoliv výhružnou, nenávistnou, obtěžující, obscénní, podvodnou, hanlivou, urážlivou nebo pohoršující povahu, a to zejména v případě, že takový odkaz nebo komentář je způsobilý přivodit jedinci nebo cílové skupině pocit újmy;

  • nebudete propagovat nebo šířit na Platformě adresy jiných internetových stránek, které slouží obdobnému účelu jako Platforma a nebudete propagovat, uvádět a publikovat reklamy a jiná jim povahově blízká sdělení ať už na výrobek, službu, výrobce či poskytovatele; 

12. Máte nějaká další práva a povinnosti?

Při užívání Platformy, Účtu a objednávání Sezení se zavazujete dodržovat následující povinnosti:

  • chovat se v rámci plnění Smlouvy takovým způsobem, aby nebyla poškozena dobrá pověst Společnosti a respektovat tyto Podmínky;

  • chránit práva duševního vlastnictví náležející nám, jakož i práva Koučů, nebo Mentorů či třetích osob, která by mohla být plněním Smlouvy dotčena;

  • v případě změny adresy pro doručování písemností nebo kontaktních, bankovních a jiných údajů relevantních pro plnění Smlouvy, informovat nás bez zbytečného odkladu o těchto změnách; pokud tak neučiníte, případná nemožnost zejména kontaktování vás, jde k vaší tíži.

Následující ustanovení tohoto článku se uplatní v případě, že vstupujete do smluvního vztahu s námi a Koučem, nebo Mentor výlučně jako spotřebitel, tj. člověk, který vůči nám vystupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

Jako spotřebitelé máte v běžných případech právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy online i bez udání důvodu. To znamená, že se na Smlouvu hledí, jako by nebyla nikdy uzavřena a obě strany si musí vrátit to, co si poskytly (na běžných e-shopech zákazník vrátí zboží a prodávající mu vrátí peníze).

Při rezervace Sezení jsme v roli prostředníka, proto se Smlouva mezi námi týká pouze užívání našich stránek a vašeho profilu. Nejsme stranou Smlouvy s Koučem, nebo Mentorem, kterou rezervací uzavíráte přímo s konkrétním Koučem, nebo Mentorem. Upozorňujeme vás, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy s námi, pokud jsme služby podle Smlouvy už v plném rozsahu poskytnuli. Občanský zákoník totiž říká, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy, pokud jste souhlasili s tím, že vám služby poskytneme ještě před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Ve zkratce to znamená, že jakmile spolu uzavřeme Smlouvu a poskytneme vám Služby, odstoupit od Smlouvy s námi už nemůžete. Pokud byste s tímto postupem nesouhlasili, služby podle Smlouvy vám poskytneme až po uplynutí 14 denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. 

Z toho důvodu nejsou v této části Podmínek uvedeny žádné další informace k odstoupení od Smlouvy jako např. podmínky, lhůty a další postupy, ani zde nenajdete formulář pro odstoupení od Smlouvy.  

Udělujete předchozí výslovný souhlas s poskytováním Služeb a Sezení před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Smlouvy s Koučem, nebo Mentorem. Berete na vědomí, že nemůžete odstoupit od poskytování služby, jestliže byla plněna s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení. 

Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy podpora@reachit.cz. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu,  kterou jste zadali při registraci.

13. Jaká jsou vaše práva z vadného plnění a jak je uplatnit?

Pokud máte pocit, že jsme udělali chybu, tedy že jsme vám poskytli Službu s vadami (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluvním podmínkám můžete uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanským zákoníkem). Stejně tak, pokud máte za to, že služby Sezení byly poskytnuty vadně.

Pokud vám Kouč, nebo Mentor neposkytne Sezení řádně a včas, máte nárok na rezervaci náhradního termínu Sezení Koučem, nebo Menotrem dle vašeho výběru.

Práva z vad plnění uplatňujte prosím u nás jako Provozovatel Platformy, a to buď písemně na adrese našeho sídla anebo na naší emailové adrese podpora@reachit.cz. O průběhu a vyřízení uplatněného práva na náhradu újmy budete informováni prostřednictvím kontaktních údajů, které jste uvedli v rámci vaše Účtu.

Pokud dokážeme vadu odstranit, můžete po nás chtít (1) opravu, (2) doplnění toho, co chybí, nebo (3) žádat přiměřenou slevu z ceny. 

Pokud vadu odstranit nedokážeme, můžete po nás chtít (1) přiměřenou slevu z ceny, nebo (2) odstoupit od Smlouvy. 

Upozorňujeme vás, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.

Vadu musíte vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí plnění (poskytnutí služeb).

Prosím, uveďte k reklamaci vaše kontaktní údaje, popište nám, co reklamujete, jak chcete reklamaci vyřídit a že jsme vám službu poskytli. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum uplatnění reklamace, její obsah a požadovaný způsob vyřízení a vaše kontaktní údaje.

Reklamaci vyřídíme a vadu odstraníme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od té doby, co ji uplatníte, pokud se s vámi písemně nedohodneme na tom, že to bude trvat déle. Pokud 30 denní lhůtu pro vyřízení reklamace nestihneme, můžete odstoupit od Smlouvy. U oprávněné reklamace vám náleží náhrada nezbytně nutných nákladů, o kterou nás musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, pokud jste spotřebitel. Po vyřízení reklamace vám vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.

Neodpovídáme za služby dodávané vám třetími osobami, jako např. kvalita vašeho internetového připojení, kvalita telekomunikačních služeb dodávaných příslušným operátorem nebo výše poplatků. 

Vyvíjíme a používáme nástroje, abychom zajistili, že Platforma bude bezpečná pro všechny. V případě, kdy zaznamenáte jakékoliv porušení Podmínek a/nebo obecně závazných předpisů, můžete to nahlásit prostřednictvím e-mailu podpora@reachit.cz. Každé takové nahlášení bereme velice vážně a aktivně jej řešíme. Děkujeme, že nám pomáháte udržovat Platformu bezpečnou.

14. V jakém rozsahu odpovídáte při používání Platformy? Je nějak omezena odpovědnost nás jako Provozovatele Platformy?

Provozovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za Sezení a obsah vložený na Profilu Kouče, nebo Mentora stejně tak jako za řádné poskytnutí Sezení. Za jakoukoliv újmu způsobenou Sezením nebo informací Kouče, nebo Mentora odpovídá v celém rozsahu Kouč, nebo Mentor. Platí ale, že vy odpovídáte vždy za své vlastní jednání před, během i po Sezení.   

Neneseme odpovědnost za případnou újmu způsobenou zneužitím Platformy, Účtu a to z jakéhokoliv důvodu (zejména z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či Klienta, výpadku elektrické energie či konektivity). Neneseme odpovědnost za jakoukoliv újmu (včetně ušlého zisku), která by vznikla v důsledku užívání Platformy, Účtu nebo z důvodu omezení či přerušení jejich dostupnosti, dále neneseme odpovědnost za přerušení poskytování Služeb, pokud je toto způsobeno třetími osobami nebo vyšší mocí (například kybernetický útok, dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny nebo telekomunikačního spojení, nesprávný servis prostřednictvím servisních společností) nebo Koučem, nebo Mentorem (například nesprávná manipulace s Platformou, Účtem, nezajištění internetového připojení, vada na zařízení, vada na hardwaru, na prvcích a technologiích třetích stran, apod.) popř. z důvodu, že provoz Platformy, Účtu bude ukončen. Pro tyto případy se vzdáváte práva na náhradu újmy.

Zavazujete se nést veškeré právní následky, které vzniknou v důsledku porušení vašich povinností, a to povinností podle těchto Podmínek, Smlouvy, Smlouvy s Koučem, nebo Mentorem nebo povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Dále jste povinni uhradit nám veškeré náklady a výlohy vzniklé v důsledku uplatnění nároků třetích stran vůči nám v důsledku jakéhokoliv porušení vaší povinnosti. Tím není dotčen nárok Provozovatele a třetích stran na náhradu újmy (škody i nemajetkové újmy) vzniklé v důsledku porušení jakékoliv z povinností Klienta.

Berete na vědomí, že jako Provozovatel Platformy nejsme odpovědní za výsledek nebo dopad Sezení poskytovaného Koučem nebo Mentorem, včetně dosažení očekávaných výsledků či změn ve vašem životě nebo v jakýchkoli vašich aktivitách. Platforma slouží pouze jako zprostředkovatel služby mezi Klientem a Koučem či Mentorem, a za obsah nebo průběh Sezení neneseme odpovědnost.

Provozovatel Platformy nenese odpovědnost za jakékoli technické problémy způsobené na straně Klienta nebo Kouče/Mentora, zejména za kvalitu internetového připojení, poruchy na straně komunikačních nástrojů třetích stran (např. aplikace Google), nebo problémy způsobené hardwarovým a softwarovým vybavením Klienta či Kouče/Mentora. Klient odpovídá za splnění minimálních technických požadavků potřebných pro řádné připojení k Sezení, jak jsou uvedeny v těchto Podmínkách.

15. Na jak dlouho je Smlouva uzavřena a jak je možné ji ukončit?

Kterákoliv Smluvní strana může Smlouvu vypovědět písemnou (i e-mailem) výpovědí adresovanou druhé Smluvní straně na emailovou adresu druhé Smluvní strany. Výpovědní doba je jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po dni, kdy byla písemná výpověď doručena druhé Smluvní straně.

K zániku Smlouvy dochází mimo jiné také zrušením Účtu; tím nejsou dotčeny důvody zániku Smlouvy vyplývající z právní úpravy. Účet může být zrušen:

  • po naší vzájemné dohodě;

  • z důvodu porušení Smlouvy (včetně Podmínek) na straně Klienta

  • v případě neaktivity Klienta delší než 24 měsíců.

Smluvní strany mohou od Smlouvy odstoupit pouze v případech stanovených zákonem. Smluvní strany nemohou od Smlouvy odstoupit ohledně plnění, která si již vzájemně poskytly. 

16. Jak je to s duševním vlastnictvím?

Jsme výlučným a neomezeným vykonavatelem veškerých majetkových a v nejširším možném a zákonem dovoleném rozsahu i osobnostních práv k Platformě jako autorskému dílu ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů („Autorský zákon“).

Uzavřením Smlouvy vám udělujeme omezené právo Platformu užít v rozsahu dle funkcionalit, které jsou vám zpřístupněny v rámci Účtu („Licence“). Licence podle této Smlouvy je nevýhradní. Licence se uděluje na dobu trvání Smlouvy. Licence je územně neomezena a uděluje se bezplatně. V rámci Licence nejste oprávněni poskytnout část oprávnění tvořící Licenci (udělit podlicenci) třetí osobě ani Licenci postoupit třetí osobě bez našeho souhlasu.

Veškerá naše práva (jak majetková, tak osobnostní, u nichž to zákon dovoluje) k Platformě zůstávají zachována nám. Na základě Smlouvy vám neudělujeme žádná další práva ani přístup k Platformě nad rámec rozsahu Licence.

17. Co se děje s vašimi osobními údaji?

Provozovatel i Koučové a Mentorové nakládají s vašimi osobními údaji dle platných právních předpisů za účelem plnění Smlouvy a poskytování služeb dle těchto Podmínek. Další informace o tom, jak jsou vaše osobní údaje zpracovávány najdete v Zásadách GDPR.

18. Nahlašování obsahu

Pokud považujete nějaký obsah zveřejněný na Platformě za nezákonný, můžete jej nahlásit e-mailem. K nahlášení můžete také využít formulář, který je přílohou 1 těchto Podmínek. Jakmile takové hlášení obdržíme, potvrdíme vám jeho přijetí e-mailem. Zároveň vás bez zbytečného odkladu informujeme o našem rozhodnutí ohledně informací, kterých se oznámení týká, a poskytneme vám informace o možnostech podání námitek proti takovému rozhodnutí.

V případě, že některé informace neuvedete nebo neuvedete tak, jak to vyžaduje formulář v příloze 1 Podmínek, berete na vědomí, že vaše oznámení nemusí být z důvodu nedostatku potřebných informací z naší strany zpracováno.

Všechna oznámení, která budou obsahovat potřebné informace, zpracujeme včas, pečlivě, nestranně a objektivně. K takovému zpracování nepoužíváme žádné automatizované rozhodovací prostředky ani nástroje.

19. Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele

Pokud jste jako Klient zároveň spotřebitelem, tedy s námi uzavíráte Smlouvu mimo Vaše podnikání, podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy. V takovém se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz). 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje vždy jedině na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo (pokud se týká poskytování našich služeb) vyřešit přímo. Budeme se však vždy snažit, abychom vám co nejlépe vyhověli a na řízení před inspekcí nemuselo dojít. 

Návrh na mimosoudní řešení sporu můžete podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u nás poprvé – jednoduše řečeno – kdy jste si u nás poprvé postěžovali. 

Kromě toho můžete zahájit mimosoudní řešení sporu také online na platformě ODR dostupné na www.ec.europa.eu/consumers/odr

Podobně můžete postup použít, pokud jde o spor ze Smlouvy s Koučem, či Mentorem.

20. Závěrečná ustanovení

Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování Platformy a/nebo poskytování služeb prostřednictvím Platformy kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. V případě, že toto nastane, pak Provozovatel zajistí, že úhrady Klientů za Sezení, které z tohoto důvodu již neproběhnou, budou Klientům vráceny stejným způsobem, jako byly uhrazeny.

Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení Podmínek nemá za následek jejich neúčinnost nebo neplatnost. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.

K poskytování Služeb a provozování Platformy jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 

Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 20. 11. 2024. Změna Podmínek je vyhrazena.