Všeobecné obchodní podmínky
Tyto Všeobecné obchodní podmínky stanoví hlavní podmínky, kterými se řídí používání Služeb společnosti ReachIt Poskytovatelem služby.
Služby mohou být prostřednictvím platformy ReachIt poskytovány pouze na základě vašeho souhlasu s níže uvedenými podmínkami.
PREAMBULE
ReachIt je projekt společnosti ReachIt s.r.o., se sídlem Roháčova 172/3 130 00 Praha 3, IČO: 221 52 814, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 411751.
Naším cílem je zajišťovat technologické a administrativní zázemí pro kouče, mentory a další profesionály v oblasti osobního a profesního rozvoje. ReachIt propojuje odborníky se zákazníky, kteří hledají podporu, vedení a nové perspektivy – ve správný čas a na správném místě.
Poskytovatel služeb je podnikatel s odbornou kvalifikací v oblasti koučinku, nebo mentoringu který je držitelem živnostenského oprávnění pro poskytování koučovacích, nebo mentoringových služeb a je způsobilý poskytovat odborné poradenství a podporu klientům Platformy v souladu s touto smlouvou.
Smluvní strany mají společný zájem na poskytování koučovacích / mentoringových služeb prostřednictvím Platformy ReachIt, kde budou pro klienty zajišťovat možnost rezervace individuálních sezení s Poskytovatelem služeb.
Vzhledem k potřebě nastavení obchodních vztahů a vymezení práv a povinností plynoucích ze spolupráce na poskytování služeb prostřednictvím Platformy ReachIt se smluvní strany rozhodly uzavřít tuto smlouvu o spolupráci.
SLOVNÍK POJMŮ
Platforma: ReachIt s.r.o., provozovatel webové stránky a platformy www.reachit.cz, která zprostředkovává koučovací a mentoringové služby.
Poskytovatel služeb: Osoba či společnost poskytující koučovací nebo mentoringové služby prostřednictvím Platformy na základě této smlouvy.
Klient: Fyzická nebo právnická osoba, která využívá služeb Poskytovatele služeb prostřednictvím Platformy.
Předplatné: Speciální forma smlouvy mezi Klientem, Platformou a Poskytovatelem služeb, která umožňuje Klientovi předplatit si služby konkrétního Poskytovatele služeb na stanovené období za zvýhodněných podmínek.
Provize: Částka, kterou si Platforma odečítá z celkových plateb za služby Poskytovatele služeb. Výše provize je uvedena v bodu 3 této smlouvy.
Reklamace: Postup, kterým může Klient vyjádřit nespokojenost s poskytovanými službami, pokud tyto služby neodpovídají sjednaným podmínkám nebo kvalitativním standardům.
Refundace: Vrácení části nebo celé částky zaplacené Klientem za službu v případě, že reklamace služby je shledána oprávněnou.
Obchodní podmínky: Podmínky stanovené Platformou, které upravují používání platformy ReachIt Klienty i Poskytovateli služeb, přičemž jsou nedílnou součástí této smlouvy.
Zásady ochrany osobních údajů: Pravidla Platformy, která se vztahují na zpracování a ochranu osobních údajů Klientů a Poskytovatelů služeb, v souladu s právními předpisy, zejména GDPR.
1. Předmět smlouvy
1.1 Tato smlouva o spolupráci se uzavírá za účelem poskytování koučovacích/mentoringových služeb Poskytovatele služeb prostřednictvím platformy ReachIt.
1.2 Platforma nabízí přístup k nástrojům, které Poskytovateli služeb usnadňují rezervaci a organizaci koučovacích sezení, a umožňuje Poskytovateli služeb nabízet své služby Klientům Platformy.
2. Povinnosti smluvních stran
2.1 Poskytovatel služeb se zavazuje:
Poskytovat služby na profesionální úrovni, s ohledem na etické standardy a zájmy Klientů Platformy. Poskytovatel služeb nesmí sdělovat zavádějící informace ani zneužívat Klientovu důvěru.
Řídit se podmínkami uvedených v Obchodních podmínkách Platformy.
Respektovat Zásady ochrany osobních údajů Platformy a zachovávat důvěrnost obchodních informací.
Pravidelně aktualizovat informace o svých kvalifikacích, certifikacích a odborných dovednostech, kontaktních a jiných údajů podle požadavků Platformy.
Přiznat všechny Klienty získané přes Platformu a jakýkoliv příjem z nich, který podléhá smluvnímu právu Platformy k provizi z hodin poskytované služby koučinku, nebo mentoringu. V případě nepřiznané provize je Poskytovatel služeb povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč (slovy: padesát tisíc korun) a Platforma má právo k okamžitému odstoupení od smlouvy.
Neoslovovat klienty Platformy s cílem poskytovat služby mimo Platformu po dobu trvání smlouvy a po jejím ukončení po dobu jednoho roku. V případě porušení této klauzule uhradí Poskytovatel služby Platformě smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč (slovy: padesát tisíc korun) za každého, takto získaného klienta.
V případě, že Poskytovatel služeb poruší jakékoliv povinnosti stanovené touto smlouvou nebo podmínkami Platformy, je Platforma oprávněna přistoupit k ukončení spolupráce bez nároku na jakékoliv finanční kompenzace pro Poskytovatel služeb.
Poskytovatel služeb je odpovědný za obsah poskytovaných sezení a nese plnou odpovědnost za jakékoliv následky plynoucí z jeho rad či doporučení.
Poskytovatel služeb se zavazuje dodržovat Etický kodex Mezinárodní federace koučů (ICF). V případě porušení tohoto kodexu má Platforma právo okamžitě ukončit spolupráci s Poskytovatelem služeb.
Poskytovatel služeb je povinen chránit obchodní tajemství a duševní vlastnictví Platformy. Veškeré know-how, metody, dokumenty a materiály poskytnuté Platformou v rámci spolupráce jsou důvěrné a smí být použity výhradně pro účely této smlouvy. V případě porušení mlčenlivosti nebo neoprávněného užití těchto informací je Poskytovatel služeb povinen zaplatit Platformě smluvní pokutu ve výši 150 000 Kč (slovy: jedno sto padesát tisíc korun českých).
2.2 Platforma se zavazuje:
Poskytovat Poskytovateli služeb přístup k systému Platformy, nástroje pro správu Klientských sezení a marketingovou podporu.
Usnadnit a zprostředkovávat komunikaci s klienty a vyřizovat platby za koučovací služby podle ujednání této smlouvy (bod 3).
Zachovávat důvěrnost informací na základě Zásady ochrany osobních dat Platformy a nepředávat je třetím stranám.
Zasílat platby po odečtení provize za odkoučované hodiny na základě bodu 3.
Platforma nenese odpovědnost za samotný obsah sezení a následky doporučení poskytovaných Poskytovatelem služeb.
Poskytovat klientům transparentní a aktuální informace o Poskytovateli služeb.
3. Odměna a platební podmínky
3.1. Poskytovatel služeb má právo samostatně stanovit cenu za jednotlivá sezení, která bude zveřejněna na profilu na Platformě. Platforma si odečítá provizi z každé zaplacené částky za uskutečněné sezení nebo za služby poskytnuté na základě předplatného.
3.2. Poskytovatel služeb obdrží platby v CZK za služby od klientů na účet a to po odečtení provize Platformy.
3.3. Výše provize Platformy činí 20 % z každé sjednané ceny za koučovací nebo mentoringové služby poskytované prostřednictvím Platformy.
3.4. Platby budou prováděny k 15. dni dalšího kalendářního měsíce po doložitelném poskytnutím služby.
4. Podmínky poskytování služeb na základě předplatného
4.1. Klienti platformy mají možnost v případě souhlasu Poskytovatele služeb předplatit si hodiny Poskytovatele služeb (“Předplatné”), čímž získají přístup k jeho službám v delším časovém horizontu.
4.2. Platforma se zavazuje poskytovat Poskytovateli služeb podíl z příjmů získaných z předplatného, a to na základě platebních podmínek v bodě 3.
4.3. Poskytovatel služeb se zavazuje poskytovat služby předplatitelům dle podmínek daného předplatného a dodržovat rozsah a frekvenci sezení sjednané v rámci předplatného s klientem.
5. Reklamace a refundace
5.1. Klient má právo reklamovat služby Poskytovatele služeb, pokud poskytované služby neodpovídají Etickému kodexu ICF nebo nesplňují dohodnutou kvalitu. Poskytovatel služeb je povinen se k reklamaci vyjádřit do 10 pracovních dnů od jejího obdržení. V případě uznání reklamace je Poskytovatel služeb povinen vrátit poměrnou část odměny za nevyhovující službu, a to podle zásad Reklamačního řádu Platformy.
5.2. Klient má právo žádat o refundaci části zaplaceného předplatného v případě, že služby poskytované Poskytovatelem služeb neodpovídají sjednaným podmínkám a reklamace byla uznána. V takovém případě je Poskytovatel služeb povinen refundovat část již obdrženého podílu podle zásad Obchodních podmínek Platformy.
5.3. Reklamace a případné refundace se budou vyřizovat na základě Obchodních podmínek Platformy (Příloha 1).
6. Podmínky pro Propagaci a Marketing
6.1 Platforma je oprávněna používat jméno, profesní profil, fotografii a relevantní informace o Poskytovateli služeb pro marketingové účely a propagaci jeho služeb na Platformě. Toto právo zahrnuje zveřejnění na webových stránkách, sociálních sítích a v e-mailových kampaních Platformy.
6.2 Poskytovatel služeb může ve svých vlastních marketingových materiálech uvádět spolupráci s Platformou pouze s předchozím písemným souhlasem Platformy a za předpokladu, že nepoškodí dobré jméno Platformy. Jakýkoliv obsah propagující služby Poskytovatele služeb na Platformě musí odpovídat standardům kvality Platformy.
6.3 Veškerý obsah propagující služby Poskytovatele služeb na Platformě musí odpovídat standardům kvality, etickým zásadám a hodnotám Platformy. Platforma si vyhrazuje právo upravit nebo odstranit obsah, který bude shledán nevhodným.
6.4 Poskytovatel služeb má právo požádat Platformu o úpravu nebo stažení jeho propagačních materiálů, pokud se domnívá, že neodpovídají jeho profesnímu zaměření nebo kvalitativním standardům. Platforma posoudí žádost a případně vyhoví do 30 dnů.
7. Licenční podmínky a duševní vlastnictví
7.1 Platforma uděluje Poskytovateli služeb nevýhradní, nepřenosnou licenci k užívání online nástrojů a funkcí Platformy po dobu trvání smlouvy výhradně pro účely poskytování služeb dle této smlouvy. Poskytovatel služeb nesmí tyto nástroje používat pro žádné jiné účely bez písemného souhlasu Platformy.
7.2 Veškerý obsah vytvořený Poskytovatelem služeb během poskytování služeb klientům (např. pracovní materiály, cvičení, techniky) zůstává jeho duševním vlastnictvím. Poskytovatel služeb však uděluje Platformě právo tento obsah využívat pro marketingové účely nebo interní školení, pokud nedojde k porušení autorských práv Poskytovatele služeb, nebo pokud k tomu Poskytovatel služeb udělí písemný souhlas.
7.3 Poskytovatel služby může ve své vlastní marketingové komunikaci využívat značku a logo Platformy pouze s předchozím písemným souhlasem Platformy a za předpokladu, že tak učiní v souladu s grafickým manuálem a pravidly prezentace značky Platformy.
7.4 Poskytovatel služeb nesmí sdílet, kopírovat ani využívat interní dokumenty, postupy nebo know-how Platformy pro účely mimo spolupráci s Platformou. Jakékoli porušení může být považováno za důvod k okamžitému ukončení smlouvy.
7.5 Poskytovatel služeb souhlasí, že jakákoliv zpětná vazba nebo doporučení k vylepšení funkcionalit Platformy se stávají majetkem Platformy. Platforma může zpětnou vazbu využít k dalšímu vývoji nebo úpravě svých služeb, a to bez nároku Poskytovatele služeb na finanční kompenzaci.
7.6 Licence k užívání Platformy a související nástroje se ukončuje okamžitě po zániku smlouvy. Poskytovatel služby je povinen ukončit přístup ke všem nástrojům Platformy a zdržet se dalšího používání veškerého obsahu a materiálů poskytnutých Platformou.
7.7 V případě porušení licenčních podmínek Poskytovatelem služeb má Platforma právo požadovat finanční náhradu za způsobenou škodu a může okamžitě ukončit smlouvu bez výpovědní lhůty.
8. Technické požadavky a Bezpečnostní Standardy Platformy
8.1 Platforma poskytne Poskytovateli služby přístup k nástrojům potřebným pro správu rezervací a komunikaci s klienty. Tyto nástroje musí splňovat standardy zabezpečení v souladu s právními předpisy a politikou ochrany osobních údajů Platformy.
8.2 Poskytovatel služeb musí zajistit, že jeho technické vybavení (počítač, připojení k internetu) a softwarové aplikace jsou kompatibilní s nástroji Platformy a schopny zajistit kvalitní přenos zvuku a obrazu, pokud jde o online sezení.
8.3 Poskytovatel služeb se zavazuje chránit důvěrné informace a osobní údaje klientů. K tomu patří povinnost používat aktualizovaný bezpečnostní software a zabezpečené kanály pro přenos dat, aby se minimalizovalo riziko úniku nebo narušení dat.
8.5 Platforma si vyhrazuje právo vyžadovat po Poskytovateli služeb pravidelné aktualizace jeho technického zabezpečení, aby byly splněny aktuální bezpečnostní standardy Platformy.
9. Nezávislost stran
9.1. Poskytovatel služeb i Platforma potvrzují, že tento smluvní vztah nevytváří pracovněprávní vztah. Kouč poskytuje služby na základě nezávislé spolupráce.
9.2. Poskytovatel služeb je odpovědný za veškeré daňové povinnosti, sociální a zdravotní pojištění spojené s jeho podnikáním.
10. Ochrana důvěrných informací
10.1. Poskytovatel služeb je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích získaných během spolupráce s klientem a chránit osobní údaje klientů. Veškeré osobní a citlivé údaje zpracovává v souladu se Zásady zpracování údajů Platformy.
10.2. Platforma bude zajišťovat, aby veškerá data klientů byla chráněna a používána v souladu s právními předpisy.
11. Trvání a ukončení smlouvy
11.1. Tato smlouva je uzavřena na dobu 1 roku. Každá strana může smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 1 měsíc, která začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi na e-mailovou adresu druhé strany.
11.2. Platforma je oprávněna ukončit smluvní vztah s Poskytovatelem služeb s okamžitou platností v případě, pokud Poskytovatel služeb poruší Zásady ochrany osobních údajů, Obchodní podmínky Platformy, Etický kodex Mezinárodní federace koučů ICF, nebo profesní standardy uvedené v této smlouvě.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Poskytovatel služeb je povinen zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, ke kterým získal přístup v rámci spolupráce s Platformou, i po ukončení této smlouvy. Veškeré dokumenty obsahující důvěrné informace musí být po skončení smlouvy vráceny Platformě nebo nevratně zničeny.
12.2. Jakékoli změny nebo doplňky této smlouvy musí být provedeny písemně prostřednictvím dodatků. Platforma se zavazuje Poskytovatele služeb obeznámit na e-mail o změnách do 7 dnů od jejich provedení. To samé se týká i změn Obchodních podmínek.
12.3. Poskytovatel služeb má právo v případě nesouhlasu smlouvu vypovědět do 15 dnů od oznámení prostřednictvím e-mailové adresy podpora@reachit.cz. Pokud Poskytovatel služeb 15-denní lhůtu nevyužije, změny se považuji za schválené.
12.4. Tato smlouva se řídí právními předpisy České republiky a případné spory se budou řešit českým soudním systémem.
12.5. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.